کارخانه و فرایندهای تولید

کارخانه آکاسیو مشهد

کارخانه آکاسیو مشهد | کارخانه فوم سازی مشهد | قیمت آکاسیو سقفی در مشهد | فوم مشهد | یونولیت فشرده مشهد

کارخانه آکاسیو مشهد به عنوان یکی از بهترین واحدهای تولیدی فوم سقف در کشور مطرح است. فوم سقف مشهد پس از سال ها تلاش تولید کنندگان این محصول توانسته است جایگاه بسیار خوبی را در این صنعت به دست آورد. اما بهتر است برای اینکه از کارخانه فوم سازی مشهد و فرایندهای تولید آن اطلاع پیدا کنیم در ابتدا به درک خوبی از یونولیت و کاربردهای آن برسیم.

یونولیت چیست؟

یونولیت را با نام پلاستوفوم و یا آکاسیف نیز می شناسند. این محصول با استفاده از پلی استایرن انبساطی تولید می شود. این ماده باعث می شود که آکاسیو در مقابل رطوبت، صدا و حرارت به عنوان یک عایق بسیار عالی عمل کند.

پلی استایرن انبساطی پس از گذشتن از فرایندهای پیچیده شیمیایی می تواند تبدیل به یک ماده سبک شود که در کارخانه فوم سازی مشهد و همه کشور از آن برای ساخت انواع یونولیت استفاده می کنند. دقت داشته باشید که قیمت نهایی این ماده می تواند در نواسانات قیمت آکاسیو سقفی در مشهد تاثیر گذار باشد.

شیوه تولید در کارخانه آکاسیو مشهد

دقت داشته باشید که شیوه تولید این محصول به طور کلی دارای اصول و استانداردهای خاصی است که باید در کل کشور و کارخانه فوم سازی مشهد نیز از این اصول پیروی شود.

تولید فوم مشهد به این شکل است که باید در ابتدا مواد پلی استایرن را در داخل قالب ها ریخته شوند تا به حالت انبساط در آیند. هنگامی که ماده پلی استایرن به نقطه انبساط می رسد ویژگی هایی مهم آکاسیف مثل عایق بودن آن در برابر صدا و حرارت به وجود می آید.

از نظر علمی ماده پلی استایرن یک نوع پلیمر سفید به حساب می آید که حاصل فرایندهای شیمیایی پیچیده است. یکی از خصوصیات مهم این ماده این نکته می باشد که به دلیل ساختار شیمیایی خاصی که دارد، چگالی وزن آن بسیار پایین می باشد.

طبق نظر کارشناسان وزن استاندارد این بلوک ها باید 15 کیلوگم باشد. این میزان وزن در مقابل بلوک های سفالی و یا سیمانی بسیار کم است و همین مسئله باعث می شود که وزن کلی ساختمان کاهش قابل توهی داشته باشد. کاهش وزن ساختمان از عواملی است که در ایمن شدن آن تاثیر بسیار زیادی دارد.

البته دقت داشته باشید که میزان وزن نیز می تواند در قیمت آکاسیو سقفی در مشهد تاثیر گذار باشد. مسئله وزن بلوک های پلی استایرن از مواردی است که باید در کارخانه فوم سازی مشهد و یا هر واحد تولیدی دیگر در کشور که در این حوزه فعالیت دارد دقت ویژه ای نسبت به آن شود.

طبق نظر کارشناسان یکی از دلایل بالا بودن کشته ها در حادثه های ساختمانی استفاده نکردن از مصالح استاندارد در پروژه های ساخت و ساز است.

اگر بخواهیم مثالی در این مورد بزنیم می توان گفت، فرض کنید در زمان خرید فوم سقف مشهد شما از منابع و فروشندگان و کارخانه های مختلفی استعلام می گیرید و مهمترین فاکتور برای شما قیمت آکاسیو سقفی در مشهد است، نه میزان وزن و یا موارد دیگری که مربوط به استاندارد آن می شود.

اگر شما به عنوان خریدار فقط این مسئله را مد نظر قرار دهید خواهید دید که محصول ارزان اما بی کیفیت خریداری خواهید کرد که در کاهش ایمنی ساختمان نیز می تواند تاثیر گذار باشد.

متاسفانه این موضوع در بازار فوم مشهد به عنوان یک مشکل در طول سال های گذشته مطرح بوده است. بهتر است بدایند مواد اولیه ای که برای آکاسیف استفاده می شود در تولید یخدان، یخچال، بسته بندی و استودیو صدا برداری نیز مورد استفاده قرار می گیرند. کاربردیونولیت در صنایع مختلف بسیار زیاد است و این موضوع باعث شده است که نوسان های قیمت پلی استایرن بر روی بسیاری از صنایع تاثیر بگذارد.

تجهیزات مورد نیاز برای کارخانه آکاسیو مشهد

کارخانه آکاسیو مشهد | فوم مشهد | قیمت آکاسیو سقفی در مشهد | یونولیت فشرده مشهد |

اطلاع داشتن از تجهیزات و تکنولوژی هایی که برای تولید آکاسیف لازم است می تواند به کسانی که قصد احداث کارخانه فوم سازی را دارند کمک بسیاری کند. البته افرادی که می خواهد یونولیت فشرده مشهد را از کارخانه آکاسیو مشهد و یا هر نقطه دیگری از کشور هم بخرند اطلاع داشتن از این موارد می تواند به آنها در هنگام خرید کمک زیادی کند، زیرا استفاده از این موارد در فرایندهای تولید می تواند باعث استاندارد بودن و یا نبودن آن محصول شود.

  • ماشین مخصوص انتقال مواد
  • سیستم سیلو برای نگهداری
  • ماشین قالب زنی بلوک یونولیت
  • سیستم لوله کشی مخصوص خط تولید
  • دستگاه CNC برای برش عمودی، افقی و …
  • دسگاه بازیافت EPS برای جمع آوری ضایعات و تبدیل دوباره آنها به گرانول
  • دستگاه برش معمولی و یا ورقه ای
  • دیگ بخار مخصوص یونولیت
  • دستگاه موادپز یونولیت
  • دستگاه خشک کن مواد پلی استایرن
  • دستگاه بلوکر آکاسیف
  • آسیاب مواد دور ریختنی یونولیت سقفی
  • سختگیری برای محافظت از دیگ بخار و افزایش عمر مفید دستگاه های پلاستوفوم
  •  مخزن کندانس برای صرفه‌جویی در هزینه سوخت و آب مصرفی کارخانه
  •  سیلوی مواد پخته شده و سیستم‌های شوتینگ و انتقال یونولیت
  •  تأسیسات و شیرهای بخار

دقت داشته باشید که حفظ سلامت فنی این دستگاه ها می تواند در کاهش هزینه های تولید به شما عزیزان که قصد احداث کارخانه تولید یونولیت سقفی را دارید کمک کند.

شما کار آفرینان که قصد احداث کارخانه آکاسیو مشهد و یا هر نقطه دیگری از کشور را دارید بهتر است از دستگاه ها و نیروهای متخصص برای تولید فوم سقفی استفاده کنید، زیرا در غیر این صورت محصول شما دیگر استانداردهای لازم را نخواهد داشت و به زودی از بازار مصالح ساختمانی حذف خواهید شد.

کاربردهای یونولیت در صنایع مختلف

  • انواع تابلوها مثل تابلوی اعلانات و …
  • استفاده در بسته‌بندی‌های خاص
  • کاربرد یونولیت در ساخت اشکالی خاص
  • ساخت انواع طرح‌ها و حتی حروف فارسی و انگلیسی
  • ساخت انواع ماكت
  • ساخت  تابلو تبلیغاتی و تزیینی
  • عایق ساختمان در مقابل رطوبت، گرما، سرما و صدا
  • بلوک سقفی
  • کاربرد یونولیت در سردخانه‌ ها به عنوان عایق دما
  • کاربرد یونولیت در استودیو صدابرداری به عنوان عایق صدا
  • جلولگیری از آلودگی صوتی در مکان های شلوغ بسته
  • دکوراسیون‌ داخلی

سرمایه مورد نیاز برای راه اندازی کارخانه آکاسیف

شرکت فوم سقف خراسان به عنوام یک کارخانه آکسیو مشهد که سال ها تجربه در این زمینه دارد با افتخار این تجریبات خود را در اختیار افرادی قرار می دهد که قصد راه اندازی خط تولید در این زمینه را دارند. شما عزیزان باید در مرحله اول یک زمین به مساحت 800 متر در یکی از شهرک های صنعتی تهیه کنید.

در مرحله بعاد این زمین را با توجه به اصول استاندارد صنعتی بسازید تا فضای مورد نیاز برای تولید یونولیت سقفی ایجاد شود. حداقل میزان سرمایه ای که برای راه اندازی و خرید تجهیزا مورد نیاز در این زمینه نیاز دارید دو میلیار می باشد. بهتر است حقوق چند ماه آینده نیروهایی که برای کار می کنند را نیز کنار بگذارید زیرا در این صنعت بازگشت سرمابه اولیه کمی زمان بر است. دقت داشته باشید که در مرحله احداث باید هزینه لوله کشی ها و سیم کشی های تخصص صنعتی را نیز در کنار خرید دستگاه ها در نظر بگیرید.

ما به شما عزیان پیشنهاد می کنیم قبل از ورود به حوزه تولید فوم سقفی حتما در مورد استراتژی و فروش و یا نحوه تولید یک ابتکار عمل خاص به خرج دهید زیرا اگر در این زمینه حرفی برای گفتن نداشته باشید در این بازار مشتریان به سمت شما نخواهند آمد. شرکت هایی با سابقه بسیار زیاد در این حوزه فعالیت دارند که مشتریان به دلیل سابقه و اعتمادی که به آنها دارند شما را در اولویت برای خرید یونولیت سقفی قرار نمی دهند.

سود کارخانه آکاسیو مشهد

دقت داشته باشید که هر حوزه ای در دنیای کسب و کار اگر مدیریت درستی نداشته باشد نمی تواند به اهداف خود در بلند مدت و یا کوتاه مدت برسد. این مسئله را همه افرادی که در بازار تجربه قابل توجهی دارند و یا دارای دانش آکادمیک هستند به خوبی می دانند.

جدا از بحث مدیریت اصولی محصول و یا خدماتی که شما ارائه می دهید باید دارای یک مزیت رقابتی قابل توجه باشد. خیلی از عزیزان فکر می کنند هنگامی که شخصی کسب و کاری را راه اندازی می کند و موفق می شود آنها نیز می توانند در واقع این باور به طور کلی اشتباه است. عوامل بسیار زیادی در راه اندازی و موفقیت کسب و کار اهمیت دارند که شما عزیزان بایدقبل از شروع با آنها آشنایی داشته باشید.

یکی از مواردی که برای همه اشخاصی که می خواهند کار آفرینی کنند مهم است میزان سود می باشد. اگر بخواهیم این مسئله را به طور اساسی با یک مثال بررسی کنیم می گفت چیزی که امروزه در بازار مصالح ساختمانی بسیار زیاد شنیده می شود این است که سود کارخانه آکاسیو مشهد و یا هرنقطه دیگری از کشور بسیار خوب وعالی می باشد.

دقت داشته باشید که یک کارخانه فوم سازی مشهد مثل شرکت فوم سقف خراسان بعد از بیست سال تجربه و به کارگیری تجربه و دانش بسیار زیادی توانسته در بازار مصالح ساختمانی حرفی برای گفتن داشته باشد.

بیشتر شما عزیزان زمانی که می خواهید به بررسی میزان سود کارخانه آکاسیو مشهد بپردازید فقط میزان سود محصولات در مورد بررسی قرار می دهید. اما این شیوه از محصابه اشتباه است زیرا ضایعات این محصولات نیز در بازار به قیمت خوبی به فروش می سند که شما می توانید از آن هم بهره ببرید.

فوم در صنعت ساختمان سازی کاربردهای متفاوتی دارد که این امر باعث می شود شما بتوانید این محصول را در ابعاد و تراکم های متفاوتی تولید کنید. دفت داشته باشید که این مسئله می تواند دست شما را در کارخانه آکاسیو مشهد برای ایجاد خلاقیت و نواوری هایی جدید باز بگذارد که در نهایت باعث می شود حاشیه سود شما افزایش قابل توجهی داشته باشد.

اهمیت برند در خرید و تولید آکاسیو

یکی از مواردی که بیشتر خریداران در هر حوزه ای به دنبال آن هستند کیفیت مناسب محصول و خرید آن از یک شرکت معتبر است. همه شما عزیزان دوست دارید که از یک برند معتبر خرید خودتان را انجام دهید اما یک سوال اساسی در این میان مطرح است که آیا برند معتبر در قیمت آکاسیو سقفی در مشهد و یا هر نقطه دیگری در کشور تاثیر گذار است؟

برای پاسخ صحیح به این سوال شما عزیزان در درجه اول باید نسبت به برند و حوزه برند سازی آگاهی پیدا کنید. اگر بخواهیم در این مورد تعریفی ارائه دهیم می توان گفت، برندسازی یا برندینگ فرآیند تشخیص نام و تصویر به صورت متمایز از یک شرکت یا یک محصول و یا خدمت به وسیله مصرف‌کنندگان است.

بهتر است بدانید که فرایندهای برندسازی به وسیله تبلیغات و کمپین‌هایی بسیار متنوع با داشتن پیام و مضمونی ثابت انجام می شود. شرکت هایی که به دنبال پیاده سازی برندسازی در حوزه کار خودشان هستند ایجاد حضوری قابل توجه و برجسته در بازار نسبت به شرکت شان است. این توجه باید طوری باشد که ایجاد آگاهی در مورد شرکت و محصولات یا خدمات آن در بهترین حالت ممکن انحام شود و در نهایت جذب و حفظ مشتریان وفادار به وجود آید که منجر به افزایش فروش و سود می شود.

به طور طبیعی شرکت هایی که در بازار حضوری پر قدرت دارند و سابقه ای درخشان در بعضی موارد خدمات شان کمی گران تر از بقیه رقیب های است. البته ابن موضوع زمانی معنی پیدا می کند در کیفیت بسیار عالی باشند. این موضوع در کارخانه آکاسیو مشهد و به طور کلی بازار فوم یونولیت نیز در جریان و ما به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم از برندهای معتبر خرید های مربوط به آکاسیو را انجام دهید تا در نهایت مشکلی برایتان به وجود نیاید.

واحد تحقیق و توسعه در کارخانه آکاسیو مشهد

دقت داشته باشید که واحد تحقیق و توسعه یکی از مهمترین واحدها در هر کسب و کار و مخصوصا شرکت های تولیدی بشمار می آید. اگر بخواهیم تعریفی دقیق از واحد تحقیق و تسعه ارائه دهیم می توان گفت، تحقیق و توسعه در کسب‌ و کار به پروژه‌هایی می گویند که شرکت برای به دست آوردن دانش و اطلاعات درباره‌ی حوزه‌ی خاصی اجرا می‌کند و در نهایت منجر به نتیجه ای مشخص می شود.

خیلی از شرکت های بزرگ دنیا روی واحد تحقیق و توسعه سرمایه گذاری هایی اساسی می کنند زیرا پیشرفت های علمی و فناوری هایی اساسی که دستاورد این واحد بشمار می آید در واقع تاثیر بسیار زیادی در فروش و میزان سود دهی مجموعه خواهد داشت.

این موضوع در کارخانه آکاسیو مشهد نیز باید اجر شود زیرا یونولیت محصولی بسیار پر پتانسیل است که می توان روی آن نواوری های بسیار زیادی را پیاده سازی کرد. البته نسبت به این موضوع دقت داشته باشید که ما در شرکت فوم سقف خراسان توجه ویژه ای نسبت به واحد تحقیق و توسعه داریم و همچنان به دنبال توسعه و نواوری در محصولات مان می باشیم.

تصور خیلی از افراد نسبت به واحدهای تحقیق و توسعه این طور که یک آزمایشگاه پر از متخصصین مختلف در حال کار است که در واقع این تصوری فقط  بخشی از واحد تحقیق و توسعه بشمار می آید. واحد تحقیق و توسعه وظیفه دارد ایده پردازی هایی با توجه به اهداف شرکت انجام دهد که در نهایت منجر به افزایش فروش و نواوری خاصی شود. دقت داشته باشید که واحد تحقیق و توسعه برای هر کسب و کاری که دوست دارد پیشرفت کند امری بسیار ضروری بشمار می آید.

اگر یخواهیم مثالی در این مورد بزنیم می توان گفت یک دستاورد در واحد تحقیق و توسعه شرکت فوم سقف خراسان می تواند منجر به نوسان هایی اساسی در قیمت آکاسیو سقفی در مشهد شود که امر بسیار مهمی بشمار می آید.

واحد کنترل کیفی در کارخانه آکاسیو مشهد

واحد کنترل کیفیواحد کنترل کیفی به طور کلی در صنایع دنیا به عنوان یک واحد بسیار مهم مطرح است. ما برای اینکه شما عزیزان شناخت خوبی نسبت به این واحد پیدا کنید تعریفی علمی اساسی را ارائه می دهیم. واحد کنترل کیفیت از مجموعه فعالیت هایی است که درون سازمانی بشمار می آید که در آن نظارت بر فرآیند تولید، محصول نهایی و شناسایی ایرادات و معایب مورد بررسی قرار می گیرد.

دقت داشته باشید که این واحد باید بر همه فرآیندهایی در یک کارخانه انجام می شود به نوعی نظارت دقیق داشته باشد زیرا در نهایت همه این موضوعات می تواند کیفیت محصول را افزایش دهد که به دنبال آن رضایت خاطر مشتریان به وجود می آید.

هر بخش از کارخانه آکاسیو مشهد و یا هر واحد تولیدی دیگری دارای استانداردهای خاصی می باشد که در صورت اجرا نشدن آنها محصول کیفیت مورد نظر را نخواهد داشت. واحدهای کنترل کیفی به طور معمول کارشناس هایی را با تخصص ها لازم در بخش های مختلف قرار می دهند تا از بروز مشکلات جلوگیری کنند.

دقت داشته باشید که تیم واحد کنترل کیفی در هر کشور از افراد بسیار متخصصی تشکیل می شود که عبارتند از:

عناوین شغلی که در این بخش به فعالیت می‌پردازند، عبارتند از:

  1. مدیر کنترل کیفیت (Quality Control Manager)
  2. کارشناس کنترل کیفیت (Quality Control Expert)
  3. مهندسی تولید (Production Engineering)
این افراد وظیفه دارند با همکاری در زمینه های مختلف کیفیت محصولات و همچنین ماشین آلات تولید را حفظ کنند که امری بسیار مهم بشمار می آید.

وظایف واحد کنترل کیفی

اطلاع داشتن شما عزیزان از وظایف واحد کنترل کیفی می تواند در تشخیص کیفیت محصولات و همچنین عملکرد درست این واحد تاثیر بسیار زیادی داشته باشد.

1. انجام آزمایش ها و بازرسی های به موقع از واحدها و محصولات مختلف.
2. اجرای استاندارد آپدیت محصول، ارزیابی كیفیت محصول خروجی و استخراج داده كیفیت به صورت دوره ای و منظم.
3. آپدیت فرایندهای تولید و ارائه راه كارهای مناسب برای آن در جهت کاهش مشکلات.
4. كالیبراسیون تجهیزات و پایش، اندازه گیری و آزمون در تولید و كنترل كیفیت.
5. اندازه گیری کیفیت مواد اولیه و بررسی نهایی.
6. انجام تست های تخصصی و اندازه گیری های اصولی محصول بر اساس طرح های كنترل.
7. جمع آوری اطلاعات مورد نیاز برای تصمیم گیری های پیشرو مجموعه.

دقت داشته باشید که شرکت فوم سقف خراسان به عنوان کارخانه آکاسیو مشهد در طول سال های گذشته تلاش کرده است که کیفیت محصولات خود را با استفاده از واحد کنترل کیفی و همچنین متخصصین مهمی در این حوزه افزایش دهد. البته به نظر ما وجود این واحد در هر کارخانه فوم سازی مشهد امری بسیار مهم است که باید به آن دقت شود.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *